A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Mennyit ér egy autó márkája?

2024. április 24.
szerda
10:52–11:09
CarMarketing
Megnézem a programban
Mennyire lehet rá támaszkodni? Milyen új autómárkákat bevezetni? Elég hozzá a salesmarketing?
Mitsubishitől a BYD-ig.
Autómárkánkhoz való kötődéseink már gyerekkorban elkezdenek kialakulni, sokan emlékszünk első kedvenc Matchboxunkra, az akkor menő sportautókra vagy az autóskártyák mindent vivő lapjaira. Vajon az autóértékesítéshez elegendő maga a brand? Tényleg igaz, hogy az első autót az értékesítés adja el, a többit már a minőségi after sales? Mennyit számít ma még a tradíció? Hogyan kapcsolódnak össze a vásárlók fejében az üzenetek és a márka, pl. Volvo – biztonság, Suzuki – A Mi autónk… Az autóválasztásnál érzelmeink befolyásolnak vagy a racionalitás dönt? Mennyire vagyunk márkahűek autóinkkal kapcsolatban? Hogyan alakították át a piacot anno a koreai márkák és mit hoznak most a kínaiak? Vajon fogunk online autót vásárolni vagy igenis szükség van az autószalonokra?

előadó

    Puskás Kata Szidónia
Puskás Kata Szidónia

Duna Autó

Magyarország