A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Miként változik a nagyértékű termékek marketingkommunikációja a különböző ügyfelek attitűdjének figyelembevételével?

2024. április 23.
kedd
17:12–17:27
Future Hun.
Megnézem a programban
Jönnek az iparági megmondó emberek, és jól megmondják mit és miért teszünk 20 év múlva?! Mennyire hihetünk a próféciáknak? Ha nem hiszünk nekik, miért érdemes mégis átgondolni a jövőt? Nézzünk meg közelebbről néhány nagy iparági változást! Miért következtek be, hogyan formált át a technológia fejlődése komplett szektorokat és hogyan követte ezt a marketingkommunikáció? Mi és hogyan változik egy olyan hagyományos szektorban, mint az autóipar? Hogyan változnak a fogyasztói attitűdök az autóipar gyorsuló átalakulásával és mi várható a jövőben? Miről, kinek és hogyan fogunk beszélni 5-10-20 év múlva?

előadó

    Mocsai Zoltán
Mocsai Zoltán

Peugeot

Magyarország