A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Research Hungary: A média befolyásolási képessége 5 éve és manapság. És 5 év múlva…?

2024. április 23.
kedd
11:20–11:35
Content Com.
Megnézem a programban
Változott és változik-e a márkaüzenetek tartalma és stílusa? Változott és változik-e a különböző kommunikációs platformok relevanciája és jelentősége? Változott és változik-e az, ahogy a fogyasztó szűri és feldolgozza az üzeneteket? Változott és változik-e a fogyasztók viszonya a márkákhoz és a médiumokhoz? Egyáltalán hol kezdődik és hol ér véget a médiumok territóriuma a fogyasztók világában? Ha van válaszunk a fenti kérdésekre, akkor azt is megérthetjük, hogy változik-e a média befolyásoló képessége, és mit várhatunk ezen a területen a következő években. Az előadás nem pusztán hipotéziseket mutat be, hanem kutatási adatokkal is igyekszik megvilágítani a változások tartalmát és minőségét.

előadó

    Géczi Tamás
Géczi Tamás

Inspira Research

Magyarország