A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Research Hungary. Tényleg elég a Z-Genre lőni?

2024. április 23.
kedd
12:00–12:15
Marketing
Megnézem a programban
Mi lesz a többiekkel? Ők nem vásárolnak? Ha nem szólítod meg őket, akkor téged nem is fognak...
Megjelentek a legutolsó népszámlálás eredményei, tudjuk, hogy Magyarországra is igaz, amit a fejlettebb európai piacokról már megtanultunk: egyre magasabb az idősebbek aránya. Tudjuk, hogy a legfiatalabbakat TikTokon lehet jól elérni, de vajon milyen termékcsoportok esetében éri meg őket megszólítani? Gyakran elfelejtjük, hogy különösen a megainfláció idején, vagy akkor amikor sok fiatal hosszabban a szüleivel él – akkor bizony FMCG termékeket sok esetben nem a fiatal vásárol meg, hanem a háztartás fő bevásárlója – rájuk is érdemes célozni a hirdetéseket. A legfiatalabbak elkölthető jövedelme véges és leginkább szórakozásra, öltözködésre szeretnek költeni – szóval lehet, hogy elérjük őket FMCG hirdetésekkel a social médiában – de a termék vásárlói az esetek egy részében nem ők lesznek – nem jobb lenne ilyenkor a főbevásárlót célozni valahol egészen máshol? Mi a helyzet azokkal a termékcsoportokkal, amit valamiért kifejezetten idősek vásárolnak? Nézzünk konkrét példákat: sör, kávé, röviditalok...

előadó

    Bodnár Krisztina
Bodnár Krisztina

Consumer Panel Services Hungary

Magyarország