Sportolói márkaépítés
2024. április 23.
kedd
12:10–12:30
Sportmarket.
A sportoló egy speciális szerepkörben lévő influencer. A sportoló a sportsikerek által már önmagában példaképnek tekinthető, tevékenységéből és életformájából adódóan. A sportoló a sportteljesítményével építi a saját brandjét, az erős és egységes márkaként megjelenő sportolónak van esélye és lehetősége hosszútávú sikeres szponzorációs és támogatási együttműködések kialakítására és fenntartására. De ezt a felépített brandet nagyon is befolyásolják a pályán kívüli cselekedetei. A vezető nagy márkák már felismerték, hogy a sportolóra irányított tiszta sportoló, tisztasport mítosza pozitívan befolyásolja a termék, cég arculatát.
Hogyan épül fel a sportolói brand és mire kell figyelni a sportolóval megkötött együttműködés során a vállalatoknak?
Hogyan épül fel a sportolói brand és mire kell figyelni a sportolóval megkötött együttműködés során a vállalatoknak?