A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Színház: A festett ördög - neked tényleg a divat mondja meg, hogy ki vagy?

2024. április 23.
kedd
18:05–18:20
Content Com.
Megnézem a programban
Egyes piaci szereplők a folyamatos .99-re végződő árakban, a folyamatos akciózásokban, a hűségkártyákban, az outlelt-politikában és mindezek arcba tolt reklámozásában hisznek. Vannak azonban olyan termékek/szolgáltatások, amelyek önmagukon túlmutatnak. Itt nem lényeges az árcédula, az ár-érték arány, de az sem, hogy valóban szükségünk van-e az adott portékára. Ezek igényeket teremtettek. A "klubhoz tartozás" érzését ígérő termékek, márkák. Kell! Sokszor irracionális módon kell. Hiszen ez a Sneaker! Hiszen ez az iPhone! Hiszen ez a Tesla! A kérdés tehát, hogy miképp tudunk úgy építeni egy márkát, hogy nem a reklámok, nem az akciók, hanem a hozzájuk társított megfoghatatlan attribútumok adják el, így tud nőni. Mert jobb, ha tudod: A Márka Evangéliumát megírhatod ugyan, élhetsz úgy, mint amit hirdetsz, de hogy ebből egy kiscsoport lesz az oviban, vagy világvallás - no ez nem csak rajtad múlik. A kulturális kódfejtésre pedig hiába küldöd rá az AI-t, de az is mindegy, hogy milyen vastagon fog az influenceruzád!
Testbeszél: Lőrincz Emma és Feicht Zoltán
Magyar hangjuk: Csajbók Mariann

előadó

    Csajbók Mariann
Csajbók Mariann

LanceCom

Magyarország

    Feicht Zoltán
Feicht Zoltán

Magyarország

    Lőrincz Emma
Lőrincz Emma

Magyarország

résztvevő

    Szabó Béla
Szabó Béla

Magyar Telekom

Magyarország