Szót kér a Z generáció- Inspirátorok! Azaz a hiteles és befolyásolásra érett influencerek 10 parancsolata.
2024. április 24.
szerda
10:45–11:01
Infl.Market.
Mind találkoztunk már olyan személlyel, aki hatással volt az életünkre. A Z generációban és az online térben mára nem kell személyesen ismernünk ezt az embert. Ahogyan egyre immunisabbak lettünk a reklámokra, úgy kerültek előtérbe azok a véleményvezérek, akiknek online követjük az életét, kialakul bennünk egy bizalom, és hiszünk a szavainak. A marketing hamar kiszúrta az ebben rejlő lehetőséget, megjelent az influencer marketing. Ennek viszont nagy veszélye, hogy aki túl sok, és akár egymással ellentmondó együttműködést vállal el, könnyen hiteltelenné válik. Hogyan lehet sikeres az influencer marketing? Hol van az influencer felelőssége? Miért vágyik a Z generáció az őszinteségre és hitelességre? Hogyan tudott Fanni autentikus maradni, miközben a saját, és a vállalkozása kommunikációját is építette? Itt van az a 10 parancsolat, amit követve az őszinteségre sikeres üzletet lehet építeni.