Ügyfélszolgálati egyszeregy.
2024. április 24.
szerda
13:00–13:13
CarMarketing
A vizuális megjelenésű avatarok, a robbanásszerűen megnőtt fogyasztói információ korában mik is a kulcsfontosságú trendek a korszerű ügyfélszolgálati munkában?
A deskriptív vagy a preskriptív hiperperszonalizáció?
A digitális, biztonságos CX?
Bármikor, bárhol, bármi?
Adatelemzés-alapú optimalizálás?
EQ influenszer avatarok?
A meggyőző illeszkedés az e-kereskedelmi versenyhelyzetbe?
A gyors technológiai innováció?
A természetes jó modor?
Vajon mind együtt, vagy egyik-másik befolyásolja legjobban a fogyasztó döntését?
Eredményes lehet-e bármelyik megoldás személyes kapcsolat, nyílt kommunikáció nélkül?
A deskriptív vagy a preskriptív hiperperszonalizáció?
A digitális, biztonságos CX?
Bármikor, bárhol, bármi?
Adatelemzés-alapú optimalizálás?
EQ influenszer avatarok?
A meggyőző illeszkedés az e-kereskedelmi versenyhelyzetbe?
A gyors technológiai innováció?
A természetes jó modor?
Vajon mind együtt, vagy egyik-másik befolyásolja legjobban a fogyasztó döntését?
Eredményes lehet-e bármelyik megoldás személyes kapcsolat, nyílt kommunikáció nélkül?