Program
A terem támogatója: Atmedia
Házigazda
Tóth Szilvia (Magyarország)
Érzelemkereslet
Bőhm Kornél (Magyarország, Kommunikációs szakértő)
Miért kell megértenem a kor hangulatát?
Szvetelszky Zsuzsanna (Magyarország)
Kommunikáljunk meta! Mit olvasol ki a szeméből?
Végh József (Magyarország, Túsztárgyaló)
Mit adhat egy X generációs a digitális generációnak?
Rajki Annamária (Magyarország, Magyar Telekom)
Mekkora hazugság már a versenyképes fizetés.
Balog Adrienn (Magyarország, Vermis)
Milyen vezetői kommunikációval lehet a legtöbbet kihozni a Z generációból?
Szerémi Péter (Magyarország, kommunikációs tréner)
A hatalom takarója.
Litkai Gergely (Magyarország)
Hogy lehet szexi egy vállalat márkája?
Fazekas Máté (Magyarország, BT (British Telecommunications))
Banánhéjak a csoportban. A csoportdinamika. – Jelek a csoportban: szintetizáld!
Fluck Benedek (Magyarország, RFB Consulting), Szűcs Gergely (Magyarország, Metorika), Märtz Diána (Magyarország, Atlas Pharma), Medvey Leila (Magyarország, K&H), Szegedi Tamás (Magyarország, Magyar Telekom)
Szex, szerelem, függőség
Rónyai Júlia (Magyarország), Somorjai Martina (Magyarország, Szexterapeuta)
Miért dönt az ember csípőből érzelmi alapon?
Becker György (Magyarország)
Fenntarthatatlan állapot.
Virágh Miklós (Magyarország, Kantar)
Akik megfordították az ellenünk beszélőket. Ellenségből apostolok.
Csermely Ákos (Magyarország)
Tánc a gonosszal - Avagy a nevetés muzsikája. Időrablók, energiavámpírok! Egy közösségben, egy munkahelyen az ellenséggel.
Kovács Judit (Magyarország, Profiles International), Hevesi Lia (Magyarország, Profiles International)
A sztereotípiák sötét barlangjai.
Lerf Andrea (Magyarország, generáció kutató)
Kapcsolódás még a munkahelyen is?
Dr. Magyaródi Tímea (Magyarország, kutató)
Amikor az orrunkkal adunk puszit.
Róbert Nóra (Magyarország, Budapesti Gazdasági Egyetem), Bacsi Krisztina (Magyarország, Magyar Turizmus Akadémia)
A változtatás jogát fenntartjuk!