A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Juhász-Váczi Heni

Whitedog Media

Magyarország

    Juhász-Váczi Heni

médiaigazgató

Még a múlt ezredben a TV3 médiakutatójaként kezdte a pályát, majd a Universal-McCann TV-koordinátora volt 6 éven át. 2005-től a Supergroup-nál ügyfélkapcsolati igazgatóként többek közt a MikulásGyár projektért felelt, innen az IMG Stratégiai igazgatói posztjáért váltott. Fia születése után saját vállalkozásba kezdett, létrehozva egy dizájn brandet (Folqa Collection), melyet 6 évvel később értékesített. Mindeközben nem szakadt el a kommunikációtól, hiszen családi vállalkozásukban, a Buzzword Strategiesnél a maisntream ügyfelek piacra vezetését, kommunikációját vitte, mikor is megtalálta a Whitedog media azzal a kéréssel, hogy építse fel az ügynökség média lábát. Erre a szakmai kihívásra nem lehetett nem-et mondani!

2024. április 23.

Felkai György (Magyarország, MVM), Schneider Henrik (Magyarország, Nielsen), Pataky Piroska (Magyarország, MBH Bank), Radnai Péter (Magyarország, AMC), Sántha Tamás (Magyarország, Magyar Telekom), Harcsa Beáta (Magyarország, Mizo-Bonafarm), Juhász-Váczi Heni (Magyarország, Whitedog Media)
Csereklei Zoltán (Magyarország, Pelenka.hu / Beauty.hu), Sommer Ádám (Magyarország, Praktiker), Juhász-Váczi Heni (Magyarország, Whitedog Media), Gesztesi Gábor (Magyarország, DIEGO), Blaumann Debóra (Magyarország, Erste Bank Hungary), Metykó Tibor (Magyarország, Euronics), Baranyi László (Magyarország, Publicis Groupe Hungary)