A tüneti kezelések és egészségben tartás.
2024. április 23.
kedd
14:15–14:55
Marketing
A szélsz kommunikáció csak rövid távon ad eredményt, hosszú távon megöl(het)i a márkát.
Az elmúlt pár évben egyre inkább háttérbe szorul a márkakommunikáció. Gyakran beszélünk a hosszú távú márkaépítés fontosságáról, arról, hogy mi az ideális 60%/ 40% arány a long term / short term márkaépítésnél, repkednek a népszerű buzzwordök (purpose, mission, impact stb.) miközben ma, ha körülnézek a vállalatok marketingkommunikációjába, akkor döntően csak sales fókuszú üzeneteket látunk.
Kuponokat, promóciós napokat, azonnali kedvezményeket hirdetünk, árakkal versenyzünk és 2 éves hűségszerződéses ajánlatokkal 9.999 forintért. Sokkal kevesebb az image reklám, sokkal kevesebb üzenet szól a márka értékeiről, társadalmi szerepvállalásairól. Nos, ez a beszélgetés nem a közös picsogásról szól, hanem egyfajta kiútkeresés.
Hogyan győzhetjük meg a cégvezetőket és a döntéshozókat arról, hogy mi a rövid és mi a hosszú távú érdekük?
Az elmúlt pár évben egyre inkább háttérbe szorul a márkakommunikáció. Gyakran beszélünk a hosszú távú márkaépítés fontosságáról, arról, hogy mi az ideális 60%/ 40% arány a long term / short term márkaépítésnél, repkednek a népszerű buzzwordök (purpose, mission, impact stb.) miközben ma, ha körülnézek a vállalatok marketingkommunikációjába, akkor döntően csak sales fókuszú üzeneteket látunk.
Kuponokat, promóciós napokat, azonnali kedvezményeket hirdetünk, árakkal versenyzünk és 2 éves hűségszerződéses ajánlatokkal 9.999 forintért. Sokkal kevesebb az image reklám, sokkal kevesebb üzenet szól a márka értékeiről, társadalmi szerepvállalásairól. Nos, ez a beszélgetés nem a közös picsogásról szól, hanem egyfajta kiútkeresés.
Hogyan győzhetjük meg a cégvezetőket és a döntéshozókat arról, hogy mi a rövid és mi a hosszú távú érdekük?