A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

A tüneti kezelések és egészségben tartás.

2024. április 23.
kedd
14:15–14:55
Marketing
Megnézem a programban
A szélsz kommunikáció csak rövid távon ad eredményt, hosszú távon megöl(het)i a márkát.
Az elmúlt pár évben egyre inkább háttérbe szorul a márkakommunikáció. Gyakran beszélünk a hosszú távú márkaépítés fontosságáról, arról, hogy mi az ideális 60%/ 40% arány a long term / short term márkaépítésnél, repkednek a népszerű buzzwordök (purpose, mission, impact stb.) miközben ma, ha körülnézek a vállalatok marketingkommunikációjába, akkor döntően csak sales fókuszú üzeneteket látunk.
Kuponokat, promóciós napokat, azonnali kedvezményeket hirdetünk, árakkal versenyzünk és 2 éves hűségszerződéses ajánlatokkal 9.999 forintért. Sokkal kevesebb az image reklám, sokkal kevesebb üzenet szól a márka értékeiről, társadalmi szerepvállalásairól. Nos, ez a beszélgetés nem a közös picsogásról szól, hanem egyfajta kiútkeresés.
Hogyan győzhetjük meg a cégvezetőket és a döntéshozókat arról, hogy mi a rövid és mi a hosszú távú érdekük?

résztvevő

    Csereklei Zoltán
Csereklei Zoltán

Pelenka.hu / Beauty.hu

Magyarország

    Sommer Ádám
Sommer Ádám

Praktiker

Magyarország

    Juhász-Váczi Heni
Juhász-Váczi Heni

Whitedog Media

Magyarország

    Blaumann Debóra
Blaumann Debóra

Erste Bank Hungary

Magyarország

    Metykó Tibor
Metykó Tibor

Euronics

Magyarország

    Baranyi László
Baranyi László

Publicis Groupe Hungary

Magyarország

beszélgetés vezető

    Gesztesi Gábor
Gesztesi Gábor

DIEGO

Magyarország