Nagy Barnabás
Magyarország
digitális marketing, valamint értékesítési szakértő és vezető
20 év média és kommunikációs, 18 év digitális és online, 17 év telekommunikációs, 15 év vezetői, 3 év agilis tapasztalat.
Jelenleg szabadúszó tanácsadóként dolgozik stratégia, digitalizáció, adatvezérelt marketing és kampánykezelés, ügyfélkapcsolatok, marketingtechnológia és automatizáció területén.
Korábban a Magyar Telekom lakossági kampánymenedzsmentért felelt, előtte eCRM, eCommerce, Social és egyéb digitális területeket vezetett. Azelőtt a Telenornál a szenior online értékesítési szakértői pozíciót töltötte be, ahová a UPC online marketing vezetői székéből érkezett. Dolgozott továbbá az Invitel online vezetőjeként. Előtte webfejlesztő, online tartalomszolgáltató és kereskedelmi televíziós cégeknél töltött be különböző beosztásokat. Kommunikációt és marketinget tanult a Szegedi Tudományegyetemen, a Külkeren és a CEU-n.