A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Smarketing. Alkalmazkodás a piac evolúciós törvényeihez.

2024. április 23.
kedd
19:42–20:27
Future Hun.
Megnézem a programban
Smarketing
Alkalmazkodás a piac evolúciós törvényeihez. Smarketing. Mit jelent?
A marketing 8 bástyája: 1. tervezés. A vásárlás folyamatai. Ruházzunk bele,
hogy megértsük, hogyan használják a digitális dolgokat a vásárlók. 2. A marketing és a sales egymástól vesznek át feladatokat, a határ elmosódik.
Integrált technológia. 3. A performancia mérése a teljes vásárlói útvonalon. 4. A marketing műveletek stratégiai fontosságúvá emelése. 5. Az árak képzése, termékek párosítása 6. Az ár, mint marketing eszköz. 7. Lojalitás megszerzése és megtartása. 8: A fogyasztók evangélizmusa.

beszélgetés vezető

    Nagy Barnabás
Nagy Barnabás

Magyarország

résztvevő

    Madar Norbert
Madar Norbert

GKID

Magyarország

    Venk László
Venk László

Adlogic

Magyarország

    Gesztesi Gábor
Gesztesi Gábor

DIEGO

Magyarország

    Takács Csaba
Takács Csaba

Alza.hu

Magyarország

    Nagy Szabolcs
Nagy Szabolcs

Scitec Nutrition

Magyarország