Smarketing. Alkalmazkodás a piac evolúciós törvényeihez.
2024. április 23.
kedd
19:42–20:27
Future Hun.
Smarketing
Alkalmazkodás a piac evolúciós törvényeihez. Smarketing. Mit jelent?
A marketing 8 bástyája: 1. tervezés. A vásárlás folyamatai. Ruházzunk bele,
hogy megértsük, hogyan használják a digitális dolgokat a vásárlók. 2. A marketing és a sales egymástól vesznek át feladatokat, a határ elmosódik.
Integrált technológia. 3. A performancia mérése a teljes vásárlói útvonalon. 4. A marketing műveletek stratégiai fontosságúvá emelése. 5. Az árak képzése, termékek párosítása 6. Az ár, mint marketing eszköz. 7. Lojalitás megszerzése és megtartása. 8: A fogyasztók evangélizmusa.
Alkalmazkodás a piac evolúciós törvényeihez. Smarketing. Mit jelent?
A marketing 8 bástyája: 1. tervezés. A vásárlás folyamatai. Ruházzunk bele,
hogy megértsük, hogyan használják a digitális dolgokat a vásárlók. 2. A marketing és a sales egymástól vesznek át feladatokat, a határ elmosódik.
Integrált technológia. 3. A performancia mérése a teljes vásárlói útvonalon. 4. A marketing műveletek stratégiai fontosságúvá emelése. 5. Az árak képzése, termékek párosítása 6. Az ár, mint marketing eszköz. 7. Lojalitás megszerzése és megtartása. 8: A fogyasztók evangélizmusa.
beszélgetés vezető
Nagy Barnabás
Magyarország