Hotel Azúr, Siófok

2017. május 9-10.

tudsz már sakkozni?

Ismertető

A Media Hungary 2017 konferencián a média, a reklám, a kommunikáció, a kereskedelem és a további kapcsolódó ágazatok képviselői gyakorlatias, a hétköznapi munkában alkalmazható ötleteket és fejlesztéseket mutatnak be, kiemelt figyelmet szentelve a fogyasztói élményhez kapcsolódó témáknak. Néhány kérdés – természetesen a teljesség igénye nélkül – a több mint kétszáz hazai és külföldi előadó közreműködésével zajló szakmai programhoz kapcsolódva:
  • Mit tanulhatunk, mit vehetnénk át startégiaépítésnél más piacok (pl. a pénzpiac) törvényszerűségeiből és stratégiai működéséből?
  • Vajon Pató Pál értette, hogy versenyben van? Fogta a jeleket?
  • Emberek a sakktáblán. Velük beszélsz, sose feledd.
  • Az érzelembefolyásolás 7 fő bűne.
  • Az erőszakos reklámok és hangvétel hatása és eredménye.
  • Mindannyiunk érdeke: a reklámvakság és a reklámblokkolásra adható megoldások
  • Hogyan szólíthatók meg az egymástól eltávolodó célcsoportok?
  • Lehetne más utat találni a rövidtávú érdekeink kiszolgálásához, mint piacunkat tartósan eltolni a globálisok felé (bele)?
  • Új alapokon működő kampánytervezések. Persze, hogy szemléletet kell váltani.
  • Lineáris helyett gömb alakú kampánystratégiák. Elmagyarázzuk.
  • Hogyan változnak a műsorformátumok és a hirdetői elvárások a digitalizáció hatására?
  • Hogyan teljesítenek a digitális eszközök a lineáris televíziózásban és a nonlineáris tartalomfogyasztásban?
  • Hogyan teljesíthetnek a digitális eszközök a kiadók üzletiterveiben?
  • Milyen kihívásokkal szembesül a sajtó a mindenhol jelen lévő okostelefonok világában? Mit tegyen a hirdető?
  • Az online videók terjedésének valós sebesége
  • A programmatic ereje: hogyan kezeljék a hagyományos médiatípusok?
  • A médiaértékesítők álma: legyen több a hirdető, mint a reklámfelület. Igény volna rá. És megoldás?
  • Mindenkinek jó a programmatic? 
  • Mit tanulhat és mit vehetne át a hagyományos média az online hirdetésértékesítési rendszerektől?
  • Mit mérünk és mivel hasonlíthatjuk össze?
  • A függetlenség édes íze: új utakra tévedhet a hirdető?
  • Kreativitás: ess el, állj fel. Ess el, állj fel. Ess el, állj fel. Győztél?! 
  • Lehet-e a kreativitást mérni és beárazni? Ha igen, akkor hogyan és milyen elvek mentén?
  • Érezd az üzletfeled, vagy legalábbis olvasd cselekedeteit, szándékát, vágyait.
  • Hogyan teheti egy szerkesztőség a tartalmait egyszerre vonzóbbá a fogyasztók, illetve eladhatóbbá a hirdetők szempontjából?
  • Rövidülő üzenetek. Ennek ellenére valahogy ki kell(ene) tűnnünk.
  • PR, vagy újabban minek is nevezhetlek?
  • A kríziskommunikáció: tervezz előre. Aki időt nyer, életet nyer.
  • Múló divat lenne, vagy az igény szülte? Tartalommarketing és natív valós potenciáljának vizsgálata
  • Az adatmarketing várható befolyásnövekedése és térhódítása.
  • Milyen interaktív szolgáltatások kapcsolhatók a lineáris televíziózáshoz, vagy akár már a készülékhez is?
  • Hogyan teljesítenek a tartalomgyártás és –terjesztés új modelljei?
  • Milyen a hirdetők viszonya a régi és új hirdetési eszközökhöz?
  • Hogyan mérhetők a neuromarketing eredményei?
  • A közösségi média mindent visz, vagy van esélye a helyi szolgáltatóknak?
  • Influencer marketing – a legújabb hirdetési formátum?
  • Mennyire erős a közösségi média hirdetési szempontból? Megállja már önállóan a helyét, vagy még mindig csak kiegészítheti a többi felületet?
  • Születtek-e újabb közösségi csatornák, vagy még mindig a Facebook, YouTube az úr?
  • HR: a 30 alattiak logikája.  
  • Regisztráció itt

Termek szerint
Május 9. kedd

Sajtó/online:             Mivel fizessen az olvasó?
Érzelemmarketing:  Mindenre hatással, tanuld meg másét is kezelni
Televíziózás:            Határtalan összemosódás az online világgal?
Reklám:                    Versenyt futunk kéz a kézben. Az önállósodó hirdetői utak
Hírgyártás és PR:    Őrizzük meg relevanciánkat!

Itt lesz egy buli :-)  

Május 10. szerda
Közösségi média
:    Az infuencer marketing melegágya
Dataklizma:              Az adatmarketing szárnyalni készül (?)
Cél és teljesítmény: Állandó kontroll alatt
Online video:           Az új támaszték
HR30 alatt…            Valóban mindenki más? 
Stratégia                  Legjobb barátom paranoia


A Média Hungária konferenciairoda független rendezvényszervező cég:

– A Konferenciairoda tevékenysége kizárólag szakmai kérdések megvitatására, az edukációra irányul, valamint az újdonságok bemutatására az üzleti élet, a stratégia és az eszközök területén.

– Rendezvényein igyekszik minden üzleti/piaci oldalnak helyett biztosítani és találkozópontként is működni.

– Nem ügynökség vagy más kereskedelmi szolgáltató, amely a rendezvényein keresztül szervez ügyfeleket így nem is áll érdekében kizárni a konkurenseket és azok üzleti megoldásait.

A Média Hungária cégismertető innen tölthető le 

A konferenciairoda szakmai lapja a digitalhungary.hu

Kedves kollégák!

Reméljük, hogy az elmúlt két évtizedben szerzett személyes tapasztalatok, közvetett benyomások, illetve a korábbi konferenciák szakmai visszhangja alapján 2017. május 09-10-én Ön is velünk tart a 22. Media Hungary konferencián, a magyar médiapiac meghatározó rendezvényén.

Tisztelettel
Csermely Ákos 


Fő támogatónk

Kiemelt támogatóink

További támogatóink