Hotel Azúr, Siófok

2017. május 9-10.

tudsz már sakkozni?

Ismertető

Tisztelt kolléga, kedves barátunk!

 A 22 éves Media Hungary konferencián 2017. május 09-10-én a siófoki Azur Hotelben ezúttal is öt előadóteremben, több száz előadót hallgathat meg, tartalmas két napot töltve a média- és reklámpiac több mint másfélezer meghatározó szereplőjével.

Idei mottónk: Tudsz már sakkozni? 

Az idei konferencián alapvetően azt vizsgáljuk, hogy

  • miként változott a fogyasztói élmény megítélése az elmúlt években, illetve milyen új típusú élményekre vágyik a fogyasztó, és ezt a szolgáltatók hogyan igyekeznek kielégíteni.
  • milyen új ötletekkel és technikákkal próbálják a hirdetők és a médiaszolgáltatók fokozni a felhasználói/fogyasztói élményt; milyen új élményt kell nyújtani ahhoz, hogy termékünk/szolgáltatásunk szerethetővé váljon, majd még egyet lépve aktív vásárlóként is megjelenjen?
  • a digitális attitűdök mentén rendhagyó fogyasztói szegmentációban kutatást végeztünk, összehasonlítva a digitális írástudatlanok és elzárkózók, a digitális bevándorlók és a digitális bennszülöttek médiafogyasztási, vásárlási szokásait. A kutatási eredményeket több előadás és fórumbeszélgetés keretében tervezzük kiértékelni és értelmezni. 

A Media Hungary 2017 konferencián a média, a  reklám, a kereskedelem és az egyéb kapcsolódó ágazatokat képviselő a hagyományoknak megfelelően gyakorlatias, a hétköznapi munkában alkalmazható ötleteket és fejlesztéseket mutatnak be, különösen a fogyasztói élményhez kapcsolódó témákban. Néhány kérdés – természetesen a teljesség igénye nélkül – az 5 teremben, több mint kétszáz előadó közreműködésével zajló szakmai programhoz kapcsolódva:

  • Növekedhet-e a reklám szerepe a gazdaságban? 
  • Miként szólíthatók meg az egymástól eltávolodó célcsoportok
  • Lassú-e, és ha igen, akkor miért lassú a hirdetési eszközök innovációja?
  • Egészséges-e a reklámköltések struktúrája, és ha nem, akkor milyen változtatásra volna szükség?
  • Lehet-e a kreativitást mérni és beárazni? Ha igen, akkor hogyan és milyen elvek mentén? 
  • Mit tanulhat, mit vehetne át a hagyományos média az online hirdetés-értékesítési rendszerektől?  
  • Hogyan veheti fel a verseny a hagyományos hírgyártás a pillanat erejével? 
  • A digitalizáció nyomán alapjaiban kell megváltoznia a PR munkának vagy csak kisebb módosításokra van szükség?
  • Hogyan változtatta meg a közösségi média a kríziskommunikációt a digitális korban? 
  • Hogyan változnak a műsorformátumok a digitalizáció hatására? 
  • Milyen interaktív szolgáltatások kapcsolhatóak a lineáris televíziózáshoz?
  • Hogyan teheti egy szerkesztőség a tartalmait egyszerre vonzóbbá a fogyasztók, illetve eladhatóbbá a hirdetők szempontjából?
  • Hogyan teljesíteneka tartalomgyártás és –terjesztés új modelljei;
  • Milyen kihívásokkal szembesül a sajtó a mindenhol jelen lévő okos telefonok világában? 
  • Hogyan változnak a hirdetői elvárások a digitalizáció hatására? 
  • Milyen a hirdetők viszonya a régi és új hirdetési eszközökhöz?
  • Hogyan mérhetők a neuromarketing eredményei?
  • Hol a helye a kampányokban a natív hirdetéseknek és a tartalommarketingnek?  
  • Tartalommarketing: hogyan hat a hirdetésekre, a tartalompiacra és a fogyasztókra?
  • Hogyan teljesítenek a digitális eszközök a lineáris televíziózásban és a nonlineáris tartalomfogyasztásban?
  • A közösségi média mindent visz vagy van esélye a helyi szolgáltatóknak?
  • HR helyett Human care

A konferenciairoda szakmai lapja a digitalhungary.hu

Jegyáraink: 


Early Bird:  Március 25 - Április 12-ig

1. napos belépő ára : 49.500 Ft + Áfa
2. napos belépő ára: 26.000 Ft + Áfa
Kétnapos belépő ára: 67.000 Ft + Áfa

Szállásokat az alábbi szállodákban biztosítunk:
      - Residence Hotel, Yacht Club Hotel és
      - Balaton Hotel,   CE Pláza Hotel,  Panoráma Hotel, Sun Garden Hotel

Normál:   Április 13 - Május 6 -ig

1. napos belépő ára : 57.500 Ft + Áfa
2. napos belépő ára: 29.800 Ft + Áfa
Kétnapos belépő ára: 78.000 Ft + Áfa

Szállásokat az alábbi szállodákban biztosítunk: 
     - Hotel Azúr
     - Residence Hotel, Yacht Club Hotel,  Balaton Hotel, CE Pláza Hotel,  Panoráma Hotel, Sun Garden Hotel

Kedves kollégák!

Reméljük, hogy az elmúlt két évtizedben szerzett személyes tapasztalatok, közvetett benyomások, illetve a korábbi konferenciák szakmai visszhangja alapján 2017. május 09-10-én Ön is velünk tart a 22. Media Hungary konferencián, a magyar médiapiac meghatározó rendezvényén.

Tisztelettel
Csermely Ákos 


Fő támogatónk

Kiemelt támogatóink

További támogatóink