Ismertető

Az idei mottónk: Menj te oda, ahol a fogyasztód lesz!

Ne csak egy pontra összpontosíts! Ne csak egy célod legyen! Talán nem is az a művészet, hogy megtaláld és tudd, hogy merre van a fogyasztód, hanem inkább az, hogy miként találhatod ki, hol lesz a fogyasztód akkor, amikor már “készen áll” a vásárlásra. 


Részletes ismertető:

A konferencia programját 4 +1 részre tagoltuk:
I.   Célkeresés. Helyzetfelismerés, az ügyfelek/fogyasztók helyének meghatározása.
II.  Tények a tervekhez. A célra jellemző tények és körülmények felvázolása, stratégiatervezés.
III. Célravezető eszközök: tartalom, marketing és hirdetési eszközök hadrendbe állítása.
IV.  Célra tartás és a remélt találatok.



+ 1 A tények tisztelete! Mindig és folyamosan bátor szembenézés a részeredményekkel és a végső eredménnyel.
(Figyelem! Early bird május 26-án éjfélig! KLIKK a regisztrációért.) (A program, PDF formátumban innen tölthető le: KLIKK)

A két napos program, címszavakban:

2021. június 16., szerda:   Célkeresés, tények a tervekhez.
A fejlődés törvényei. Mechanizmusok, őziketerror és a mázelmélet.
Kommunikációnak áll a világ. Hírnök, takaró, fegyver és pajzs - ez lenne hát a kommunikáció.
Mit tanulhatunk belőle? Figyeljük meg elmúlt 25 év technikai és adatfeldolgozásbeli fejlődése.
Jelek, előrelátás, a dolgok együttállása és az ütem.
Amikor és ahol az inflexiós pontok születnek.
Rugalmas év előtt állunk. A nagy médiaszereplők beszélgetése.
Tények a tervekhez. Friss kutatások a fogyasztók várható fogyasztásáról.
A globálisok fejedre nőnek, nem engednek.
 Talán egy kicsit fájdalommentesebbé tehetnénk…
Média-tájkép nyár elején. Mire következtethetünk?
Reklámzajból a reklámcsendbe.
A tervezhetőség szempontjai. Összegző fórumok: Mit tanultunk eddig? Rugalmasság, kiszámíthatóság, kutatásokra épülő prognózis.
Hogyan látják helyzetüket a magas ismertséggel küzdő személyek a digitális robbanást követően? 

40 éve vagyok köztetek. Szeretném megköszönni.  Egy pezsgő pezsgős party, koccintással.

2021. június 17., csütörtök: Célra tartás, célravezető eszközök, találat.
A médiafogyasztó visszatér. Ő is csak ember.
A távirányító magányosságában.
Vannak kicsik, akik már egészen nagyok. A tömegmédiát felváltja a tömeges média.
A portéka, amit árusítunk: a tartalom.
A termék neve: hír, kultúra, sport (-marketing)
Algoritmusok a címadásban, tartalomgyártásban és a terjesztésben.
Mit várok az elkövetkezendő 12 hónaptól? 
Marketing, kereskedelem, média.
Az elszabadult médiafogyasztó befogása.
Korosodó fiatalok attitűdjei.
Mit hozhatunk ki ebből az évből? 5 marketinges víziója.
A márka szélsőséges megnyilvánulásai.
Akik közvetlenül találkoznak az ügyfeleikkel: a tartalomterjesztőkre kényszerített piacmodernizálás.
A személyre szabott interaktív televíziózás esélyei.
Spot or NOT spot?
Az ügyfélre találás három módja.

Pezsgő este pezsgővel. 25 éve, 1996-ban kezdtünk.

A két napos konferencia során sok hazai és hétköznapi tapasztalaton keresztül, számos kutatási eredményt bemutatva próbálunk minél többet adni a kedves résztvevőinknek.

"Kedves online- és offline Konferencialátogatóink! Kérjük, hogy a Média-Digital Hungary 2021 Cabrio Konferencián - a fellépők érdekei alapján - sem a helyszínen, sem az online adás során mozgókép-, vagy hangfelvételt ne készítsenek, illetve ezek sokszorosítása, közzététele szintén tilos. A jogosulatlan felvétel készítése és közreadása személyiségi- és szerzői jogokat sért, ezért jogi következményeket vonhat maga után."

A Média Hungária konferenciairoda független rendezvényszervező cég:

– A Konferenciairoda tevékenysége kizárólag szakmai kérdések megvitatására, az edukációra irányul, valamint az újdonságok bemutatására az üzleti élet, a stratégia és az eszközök területén.
– Rendezvényein igyekszik minden üzleti/piaci oldalnak helyett biztosítani és találkozópontként is működni.
– Nem ügynökség vagy más kereskedelmi szolgáltató, amely a rendezvényein keresztül szervez ügyfeleket (így érdekében áll kizárni a konkurenseket és azok megoldásait.”
– Az Media Hungary szervezőit a program összeállítása során kifejezetten a szakmaiság, és a teljességre - vagy legalábbis a sokrétűségre való törekvés vezérelte, s ezzel párhuzamosan igyekeztek elkerülni azt, hogy a politika belopakodjon az előadótermekbe, pártmérlegelések, politikai súlyozások mételyezzék meg az okos, tárgyszerű szakmai beszélgetéseket.

Kérünk mindenkit, hogy segítse ezt a szándékot, maradjon meg a rendezvény továbbra is a média, a netpolgárok, a piaci szereplők, ügynökségek, a hirdetők, a kereskedők, a gazdasági szereplők, üzletfejlesztők és az egész internet legfontosabb szakmaifórumának.

A konferencia programjában a fenti célkitűzésekhez illeszkedő előadások, fórumok, workshopok, szakmai kiállítások, valamint mesterkurzusok szerepelnek. 

A konferenciairoda szakmai lapja a digitalhungary.hu

Megtisztelő figyelmüket köszönve, üdvözlettel:                                                                                                          

Csermely Ákos

 

Látogatói etikettünket itt tekinthetik meg.
Jelentkezési feltételeinket itt tekinthetik meg.