Ismertető
Tisztelt Konferencialátogatók! Tisztelt Érdeklődők! Kedves Barátaim!
Örömmel tájékoztatom Önöket, hogy 2023. április 25-26-án, immáron 28. alkalommal rendezzük meg hazánk legnagyobb üzleti, kereskedelmi, marketingkommunikációs és médiakonferenciáját, a Digital-Media Hungary konferenciát!
Digital-Media Hungary! Az üzleti konferencia, az üzleti esemény!
Gazdaság, kereskedelem, marketing, média, HR/cégvezetés
Helyszíne: Hotel Azúr (Siófok)
2 nap, 5-5 terem, 2400 fő.
Tematikus termeink:
1. nap
- Ébredés előtt. Faust alkuja, mefisztó mosolya
- A tények makacs dolgok. Research Hungary
- Kényszerű paradigmaváltások a marketingben. Az új marketing vizsgálata 4 felvonásban.
- MédiaBiznisz - A nagy átalakulás. Hol lesz majd piacterünk? (Tévé, rádió, sajtó, podcast, online videó, social media)
- Future Hungary - te sem vagy pótolhatatlan. A mesterséges intelligencia hazsnáklata a gyakorlatban (kereskedelem, marketing, gazdaság, média)
- Future of retail. Reklámköltések helyett reklámbefektetések
- Business og Hungary – A pénz (köz-)beszól
- Human Hungary: Cégvezetés 2023. Boldogságteremtés. HR/cégvezetés (Elviselhetetlen környezetek és boldog munkahelyek.)
- Tematikus marketing - Sportmarketing és egészségügy marketing
– Lelkünkre ható kreatív erők. A viselkedési közgazdaságtan és az algoritmusok versenye.
- Szórakoztatás a digitális paradicsomban
2. nap:
- Data Hungary: A dataizmus újragondolása
- A PR köszöni szépen, eddig is jól volt, de kedve volna most már átalakulni. Merre tovább?
- Human Hungary - Embervezetés 2023.
- Podcastok és online videók. Nyereségérdekelt podcastok. Felkészülés a PodcastFestivalra.
- A buborék gyermekei. Kreatív kitörési pontok a buborékokból.
Célunk a találkozás, az együtt gondolkodás, valamint lehetőség teremtése egymás meghallgatására, inspirálódásra, új kapcsolatok építésére.
Mottónk mi lehetne más, mint ami a 2023-as évre tán a legjobban illik: Magunknak teremtett világok!
Ne pazarold el a lehetőséget, amit egy jó kis válság a kezedbe ad! (Winston Churchill)
Figyelem! Társrendezvényeink:
- PodcastFestival! Időpont: 2023. május 31. Részletekkel hamarosan jelentkezünk!
- Internet Hungary Időpont: 2023. október 4-5.
Ajánljuk figyelmükbe még:
- Digital Hungary magazinunkat itt.
-A magazinunkban megjelenő interjúinkat itt.
- Podcastjainkat itt: Podpad/Reboot Hungary csatorna
Kérjük, lépjen be Reboot Hungary csoportunkba a Facebookon! A csoporttagok 10% kedvezményt kapnak a mindenkori konferenciáink részvételi árából.
Kérjük, iratkozzon fel YouTube csatornánkra itt!
- A Digital Hungary Youtube csatornája. Központi itt
Lejátszási listák itt: Reboot Hungary eddigi adásai
Media-Digital Hungary előadásai
Internet Hungary előadásai
Kérlek iratkozz fel a Facebook Reboot Hungary csoportjára. A csoporttagok 10% kedvezményt kapnak a mindenkori konferenciáink részvételi árából.
Ízelítő a Digital-Media Hungary programjaiból:
- A hiedelmek torzító ereje. Az járhat nekünk, amit a tartalomfogyasztónk ad, és nem az, amiről azt hisszük, hogy jár.
- A globálisok nagy találmánya egy ősi kereskedői fogás: „Előbb adj, aztán kérj, majd okozz függőséget!”
- Szórakozzunk együtt! Szellemes, platformfüggetlen tartalmak vizsgálata.
- Illúziók és a valóság: szórakozzunk a médiafogyasztóval!
- Hogyan lesz valakiből híres ember?
- Business of new media: mit hagyunk a hagyományos médiára?
- Figyelemgazdálkodás: A médiafogyasztók ténylegesen átvették a hatalmat?
- Ne játssz a figyelmemmel! A figyelemmegosztás korszakában az elfordulás veszélyes.
- Podcastok, online videók… siettetik a média atomizálódását.
- Több kutatás bemutatása a figyelemről, a médiaplatform-választásról.
- Az unalmas közlönyök csak a megrendelőknek tetszenek?
- A termék neve: hír. Egy cím többet fizet, mint maga a tartalom?
- Milyen hatással lesz a streaming előretörése a hagyományos lineáris médiára?
- Ember tervez, a piac meg végez. (Tények és remények a 2021-es reklámtorta kapcsán.)
- A dolgok együttállása: változó piaci érdekek.
Miképpen hatnak a megszokott bevételi modellekre a tévés tartalom, a terjesztés, a hirdető és a tartalomfogyasztó megváltozott üzleti preferenciái?
- Future of Hungary: a metaverzumhoz vezető úton már most is vannak kiváló üzleti lehetőségek!
- Commerce and Sales Hungary: mi közünk az emberhez? Séta az ügyfélutakon.
- Kinek érdemes követni a fogyasztót?
- Meglöktük a forgalmunkat: a titok a házi videókészítésben volt!
- Mindenkitől függetlenül: gazdasági szereplők mutatják be saját tartalomgyárukat.
- High Tech kereskedelem: Embertelen adatkereskedelem vagy adattalan emberkereskedelem?
- Versenypiacok. Beszélgetés a versenypiacok kialakulásáról, működéséről és a piaci verseny torzítóinak törvényszerűségeiről, a stratégiái tervezésekről és taktikákról.
- Marketingdinamika- Marketingmetrológia. Vajon hogyan lehet a különböző mértékegységeket összehasonlítani?
- A marketingmutatók evolúciója. (Hol lehet a gond?)
- Hogyan számolnak a biztosítótársaságok, és mit tanulhatunk tőlük?
- Beszédes gazdasági mutatók.
- A célcsoport-kiválasztás evolúciója.
- Perszónák és a hiperperszonalizáció.
- Mit lenne jó mérni? A fogyasztást vagy a fogyasztót?
- Marketing: új helyünk a világban. A marketing változó erényei és törvényei.
- Miért is kell a marketingnek átalakulnia?
- Tíz üzletileg kritikus digitálismarketing-trend.
- Kohorszok és korfák (friss kutatás).
- Mit csinál az ember 17.00-22.00 óra között? (friss kutatás)
- Spot or not spot?
- Az interakciókra tervezett reklám- és értékesítési kampányok.
- Mediamix helyett Experience mix
- Mindenkinek olyan ügynöksége van, amilyet megérdemel.
- Mennyit költsünk marketingre?
- Csak arról a termékről és márkáról nem tudnak, amit nem hirdetnek.
De miért ne lenne szükség marketingre termékhiányos időszakban?
- Célcsoportok 50 felett. Miért is nem foglalkozunk velük?
- Tematikus Marketing: a sportmarketing.
- Future of Marketing and Data Marketing.
- Emberekből adat és adatokból perszónák.
- A third party apokalipszist követően itt lesz a first party fétis?
- Kinek a piacát öli meg először a mesterséges intelligencia a médiakereskedelemben?
- Hogyan alakul ki az addressable marketing?
- Mit kezdenek az emberek a lojalitással?
- Médiarelevancia: Tartsunk tükröt magunk elé!
- A figyelem halála és a függőség kialakulása.
- Adjuk vissza a szórakozni vágyóknak a média tartalmát!
- TikTok, a hírgyár
- A királynő meztelen! Ha a tartalom a király, a cím lenne a királynő? A király már felöltözött. És a királynő?
- Az információs uralom elérése.
- A választásból és egyéb hasonló eseményekből kihozható klikkvagyon mire lesz elég?
- Human Hungary! A motiválatlanság keserű gödrei.
- Csak az nem igaz, amit látsz, minden más elképzelhető. Hiedelem és kétely, a valóság és az igazság versenye.
- Mese az irritáló emberek igazságáról.
- A bosszú anatómiája.
- Párban élő emberi tulajdonságok.
- Storytelling: Mit (NE) tanuljon a marketing a hollywoodi filmekből?
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Kollégák! Drága Barátaim!
Két éve, hogy nem találkoztunk…
Sok szeretettel várom Önöket a 27. Digital-Media Hungary konferencián!
Tisztelettel: Csermely Ákos
A két napos konferencia során sok hazai és hétköznapi tapasztalaton keresztül, számos kutatási eredményt bemutatva próbálunk minél többet adni a kedves résztvevőinknek.
"Kedves Konferencialátogatóink! Kérjük, hogy a Digital-Media Hungary 2022 Konferencián - a fellépők érdekei alapján a helyszínensorán mozgókép-, vagy hangfelvételt ne készítsenek, illetve ezek sokszorosítása, közzététele szintén tilos.
A jogosulatlan felvétel készítése és közreadása személyiségi- és szerzői jogokat sért, ezért jogi következményeket vonhat maga után."
A Média Hungária konferenciairoda független rendezvényszervező cég:
– A Konferenciairoda tevékenysége kizárólag szakmai kérdések megvitatására, az edukációra irányul, valamint az újdonságok bemutatására az üzleti élet, a stratégia és az eszközök területén.
– Rendezvényein igyekszik minden üzleti/piaci oldalnak helyett biztosítani és találkozópontként is működni.
– Cégünk nem ügynökség vagy más kereskedelmi szolgáltató, amely a rendezvényein keresztül szervez ügyfeleket (így érdekében áll kizárni a konkurenseket és azok megoldásait.)
– Az Media Hungary szervezőit a program összeállítása során kifejezetten a szakmaiság, és a teljességre - vagy legalábbis a sokrétűségre való törekvés vezérelte, s ezzel párhuzamosan igyekeztek elkerülni azt, hogy a politika belopakodjon az előadótermekbe, pártmérlegelések, politikai súlyozások mételyezzék meg az okos, tárgyszerű szakmai beszélgetéseket.
Kérünk mindenkit, hogy segítse ezt a szándékot, maradjon meg a rendezvény továbbra is a média, a netpolgárok, a piaci szereplők, ügynökségek, a hirdetők, a kereskedők, a gazdasági szereplők, üzletfejlesztők és az egész internet legfontosabb szakmaifórumának.
A konferencia programjában a fenti célkitűzésekhez illeszkedő előadások, fórumok, workshopok, szakmai kiállítások, valamint mesterkurzusok szerepelnek.
A konferenciairoda szakmai lapja a digitalhungary.hu
Megtisztelő figyelmüket köszönve, üdvözlettel:
Csermely Ákos
Látogatói etikettünket itt tekinthetik meg.
Jelentkezési feltételeinket itt tekinthetik meg.