A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

A bizalom magától érthetődik, ha úgy is cselekszel.

2024. április 24.
szerda
10:43–10:52
CarMarketing
Megnézem a programban
Az online piacok korában a fogyasztók gyakran mások véleményére hagyatkoznak, melyek létfontosságúak döntéseik meghozatalában. Információikat az elérhető értékelésekből, azokra adott válaszokból szerzik be és azokra alapozzák. Ezek miatt a bizalom és a transzparencia elengedhetetlenek ahhoz, hogy a vállalkozások kiérdemeljék ügyfeleik megbecsülését és lojalitását. Meggyőződésem, hogy a vállalkozásoknak a jövőben nehéz lesz sikeresen navigálniuk az online piacon és kiépíteni hosszú távú ügyfélkapcsolatokat gyors és hatékony válaszok, átláthatóság és ügyfélcentrikusság nélkül.
Sok vállalkozás mindent megtesz az értékelések számának növelése érdekében. Ám ezeket nem elég csak gyűjteni, értékelni, kezelni is kell azokat. Ezen keresztül a cégek megérthetik ügyfeleik igényeit és aggodalmaikat. Ügyfeleink pozitívan élik meg, ha a vállalkozásunk figyelembe veszik visszajelzéseiket, ezek növelik az elkötelezettséget és a hűséget – ezért az értékelések kezelése kritikus fontosságú az online reputáció tekintetében.

előadó

    Varga Kornél
Varga Kornél

Renault Hungária

Magyarország