Program
A terem támogatója: Mastercard
Házigazda:
Köböl Anita (Magyarország)
A mesterséges intelligencia elmúlt 10 éve. A mesterséges intelligencia felépítése
Szabó Edit (Magyarország, Ditte Digital)
A mesterséges intelligencia NEM gondolatolvasó (még nem). Mit jelent az, hogy promtolás? - Hogyan kell a gyakorlatban promtolni?
Filó Angéla (Magyarország)
Mi történik a nagyvilágban a mesterséges intelligencia kapcsán?
Homor Fatima (Magyarország, BrainBridge)
AI + HI vagyis: Artificial Intelligence + Human Imagination
Tordai Péter (Magyarország, Whitedog Media)
Éhen hal-e Steven Spielberg?
Sallai Ervin (Magyarország)
Intelligens mezőgazdaság
Láng Vince (Magyarország)
Intelligens egészségügy
Peták István (Magyarország)
Egy kis futurológia.
Kik lehetnek korunk látnokai, avagy kinek a főpap, kinek a Nostradamus
Csorba László (Magyarország)
Research Hungary: Tudjuk-e már, hogy eszik-e vagy isszák?
Sági Ferenc (Magyarország, NRC)
A mi Újszövetségünk!
Kun Miklós (Magyarország, EssenceMediacom), Vernyik Imre (Magyarország, Fourfourlab)
A mesterséges intelligencia kreativítása
Major Zoltán (Magyarország, Dentsu)
Zenében mondom el -a zene mint kommunikációs forma az őskortól az AI által komponált zenéig. Láttak már mesterséges intelligenciát szaxofonozni? Na ugye! (Színház)
Tóth Viktor (Magyarország)
Digitális zenebona. Császár Előd
Császár Előd (Magyarország)
AI (JAJ)! Az Elmék (H)arca: Emberi vs. Gépi Intelligencia.
Tari Annamária (Magyarország), Juhász Bálint (Magyarország), Keleti Arthur (Magyarország, ITBN)
Tanuljuk meg elképzelni az elképzelhetetlen, elgondolni az elgondolhatatlant, megkérdezni a megkérdezhetetlent!
Nem félni kell tőle, hanem látni a jövőt!
Hogyan legyünk jövőbe látók? Nyisd ki a képzeleted!
Rab Árpád (Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország)
Nyisd ki az elméd!
Blaumann Edit (Magyarország, MOME)
Hogyan legyünk empatikusak, akarom írni, profi empatikusok? Hogyan nyissuk magunkat ki a világ felé?
Tari Annamária (Magyarország)
Hogyan legyünk futurológusok?
Kis Gergely (Magyarország, eNet), Bánki Attila (Magyarország, Vermis), Rab Árpád (Magyarország), Köves Alexandra (Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Litkai Gergely (Magyarország), Vernyik Imre (Magyarország, Fourfourlab), Blaumann Edit (Magyarország, MOME), Juhász Edina (Magyarország, Ringier Hungary), Mesterséges Intelligencia (Magyarország)
Smarketing!
Nagy Barnabás (Magyarország)
Miként változik a nagyértékű termékek marketingkommunikációja a különböző ügyfelek attitűdjének figyelembevételével?
Mocsai Zoltán (Magyarország, Peugeot)
A közönség tagjainak már van egyéni és csoport személyisége és attitűdje. Minden más, ha ismered a közönséged.
Törőcsik Mária (Magyarország)
Szót kér a Z generáció. Mire felszisszensz, már késő lesz!
László Miklós (Magyarország, Diverzum)
Fiatalok jövője, jövő fiataljai
Rácz Anna Flóra (Magyarország, Mastercard)
Research Hungary: Generációk vásárlási attitűdjei.
Madar Norbert (Magyarország, GKID)
Az AI szerepe a kampányfolyamatokban.
Erőss Csaba (Magyarország, Dentsu)
Az affiliate csatorna teljesítményének skálázhatósága
Pónya Anamy (Magyarország, VIVnetworks)
Mit jelent a hiperperszonalizáció?
Prezenszki Alex (Magyarország, Mediator)
És színre lép a retail média.
Ákos Szabó (Ausztria, Studio Binär)
Smarketing. Alkalmazkodás a piac evolúciós törvényeihez.
Nagy Barnabás (Magyarország), Madar Norbert (Magyarország, GKID), Venk László (Magyarország, Adlogic), Gesztesi Gábor (Magyarország, DIEGO), Takács Csaba (Magyarország, Alza.hu), Nagy Szabolcs (Magyarország, Scitec Nutrition)
Miért legyek áldás, ha lehetek átok is! Vágyom a tilosba!
Zenevonat Szuperprodukció az LGT sztárjaival és Horváth Charlie (Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!