Program
A terem támogatója: Mediaworks
Házigazda:
Tőrös Balázs (Magyarország)
Hol helyezkedik el a figyelemgazdaságon belül a sport?
Tőrös Balázs (Magyarország), Éless Dénes (Magyarország, Szerencsejáték Zrt.)
Mire használod a streaminget a sportban?
Szaniszló Csaba (Magyarország, AMC)
Research Hungary. Mely csapatok szerveznek a világban mérkőzéseikhez saját közvetítést?
Perjés Tamás (Magyarország, Kantar Hoffmann)
Miért jó befektetés a sportmarketing? Miért jó egy sportágat, egy csapatot, egy versenyzőt támogatni?
Szélig Viktor (Magyarország, AV19 Fehérvár), Kocsis Julianna (Magyarország, AV19 Fehérvár)
Élő események: a szurkoló kiszolgálása
H. Nagy Máté (Magyarország, DVTK)
A streaming a sportközvetítések jövője.
Szabó Balázs (Magyarország, RTL Magyarország)
Sportolói márkaépítés
Kosaras Renáta (Magyarország), Kozák Luca (Magyarország)
Lehet-e a sport a figyelemgazdaság bajnoka? - Sport - Média - Gazdaság
Dr. András Krisztina (Magyarország, Óbudai Egyetem)
Különleges sportmarketing-megjelenések.
Tóth Dávid (Magyarország, Falco-Vulcano Energia KC Szombathely)
Élő sport: a lineáris tévétől a podcastig.
Felkai György (Magyarország, MVM), Schneider Henrik (Magyarország, Nielsen), Pataky Piroska (Magyarország, MBH Bank), Radnai Péter (Magyarország, AMC), Sántha Tamás (Magyarország, Magyar Telekom), Harcsa Beáta (Magyarország, Mizo-Bonafarm), Juhász-Váczi Heni (Magyarország, Whitedog Media)
Hány kampányt bír el egy EB és egy olimpia?
Barnóth Zoltán (Magyarország, Adaptive Media), Erdélyi Eszter (Magyarország, Atmedia), Bakcsy Szilárd (Magyarország, RTL Magyarország), Nagy László (Magyarország), Kovács Kinga (Magyarország, Gorenje – Hisense)
Házigazdák:
Tuza Norbert (Magyarország, Ambient Pictures), Tóth Szilvia (Magyarország)
Influencerek - Hogyan tud megverni egy tini akár egy közepes kábel csatornát is nézettségben?
Farkas Dániel (Magyarország, Star Network Influenszer Ügynökség)
Videohirdetések az on-demand médiában.
Horváth Tamás (Magyarország, Teads)
Mit kell tudnia egy jó reklámszpotnak az on-demand médiában?
Moldván Ákos (Magyarország, Vodafone)
Miért jó vagy nem jó egy interaktív reklámszpot...
Lendvai Klaudia (Magyarország, Lounge Group)
Virtuális influencerek a tévében és az online médiában.
Weiler Péter (Magyarország), Csikesz Erika (Magyarország, TV2 Média Csoport)
Mennyit hirdetési költséget lehet spórolni egy tökéletes reklámszpottal?
Pohly Ferenc (Magyarország), Jedlicska Márton (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), Lunczner Ádám (Magyarország, Mindshare), Szabó Béla (Magyarország, Magyar Telekom), Kovács Péter (Magyarország, YouTube)
Bújjunk ki a globálisok halálos öleléséből! Gondolatkísérlet - Üzletfilozófiai beszélgetés.
Pajor Attila (Magyarország, GroupM), Csikesz Erika (Magyarország, TV2 Média Csoport), Grósz Judit (Magyarország, RTL Magyarország), Rajki Annamária (Magyarország, Magyar Telekom), Bognár Bálint (Magyarország, Central Médiacsoport), Barnóth Zoltán (Magyarország, Adaptive Media), Erdélyi Eszter (Magyarország, Atmedia)
Ráhatások(k) Kreativitás, és fogyasztófogatás.
A kreativitás helye a a futószalagmarketingben.
Marosi Gergely (Magyarország, Mito)
Mitől szarik be a kreativitás?
Becker György (Magyarország)
Gondolatok márkáról, termékről, innovációról a pszichoanalízis felől nézve.
Barna Péter (Magyarország, Magyar Telekom)
Ragadós reklámok és a tudatos médiafogyasztó.
Brandt Zoltán (Magyarország, Darwin's)
Originalitás vs másolás - kell a reklám vagy nem?
Balogh Tímea (Magyarország, Magyar Telekom)
A Connected/ Addressable TV MARKETING
Mit jelent a Addressable TV/ Connected TV?
Pintér Felícia (Magyarország, KINESSO)
A CTV európai és magyarországi üzleti potenciálja.
Vladimir Arendelovic (Magyarország, Media Experience)
Miért pont most érik meg a világ a CTV terjedésére?
Horváth Tamás (Magyarország, Teads)
Are we READY? - a Connected/Addressable TV a műsorterjesztő szemszögéből
Gyömöri Enikő (Magyarország, Magyar Telekom)
Kinek éri meg használni az Add/CTV-t?
Pajor Attila (Magyarország, GroupM), Erős Attila (Magyarország, Dot Creative), Horváth Tamás (Magyarország, Teads), Vámos Viktor (Magyarország, Addig), Radnai Péter (Magyarország, AMC), Vladimir Arendelovic (Magyarország, Media Experience)
Miért legyek áldás, ha lehetek átok is! Vágyom a tilosba!
Zenevonat Szuperprodukció az LGT sztárjaival és Horváth Charlie (Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!