A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Mérő Ádám

The Coca-Cola Company

Magyarország

    Mérő Ádám

Mérő Ádám, a Coca-Cola európai Senior Consumer & Shopper Connection igazgatója

Mérő Ádámot európai szintű Consumer & Shopper Connection Director pozícióba léptették elő 2021 április 2 - től. A szakember 2017-ben csatlakozott a Coca-Cola csapatához, 2019 óta volt a cég közép-európai régióért felelős connection és médiamendezsere, mostani pozíciója már igazgatói szintű és a teljes európai régióra kiterjed.
Az összevont két régió – 41 országot magába foglalva – operációs egységének kommunikációs tervezését egy 12 fős, központi csapat képviseli, amelynek igazgatójaként dolgozik tovább Mérő.
Szintén egyesítették a consumer és a shopper marketinget, amely eddig két külön egység volt a Coca-Colán belül. A fogyasztói (consumer) kommunikáció a hagyományos ATL-kommunikációt takarja, míg a shopper a kifejezetten eladáshelyi, in-store és e-commerce csatornákon végzett kommunikációt jelenti. „Ezt a két funkciót azért vonta össze a Coca-Cola, hogy a kommunikációs tervezés integratív módon történjen, és magába foglalja mind a fogyasztói, mind a vásárlói kommunikációt" – mondta Mérő Ádám. Mérő Ádám korábban 15 évet töltött ügynökségi oldalon.

2024. április 23.

Dudás Gergely (Magyarország, RTL Magyarország), Tőrös Balázs (Magyarország), Somlói Zsolt (Magyarország, Mindshare), Sopov István (Magyarország, IAB Hungary / Adaptive Media), Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI), Kosaras Klaudia (Magyarország, Atmedia), Mérő Ádám (Magyarország, The Coca-Cola Company)